הפשרת קרקע חקלאית לבנייה – אפיק השקעה אטרקטיבי

תוכן עניינים

מחפשים אפיק אטרקטיבי להשקעה? רכישת קרקע חקלאית בעלת סיכויים גבוהים להפשרה לבנייה היא אפשרות ריאלית ומשתלמת לתת לכסף שלכם לעבוד בשבילכם. כדי שהכסף שלכם יניב רווחים ולא ירד לטמיון, יש לבצע השקעה חכמה בנכס מניב, ובמקרה של קרקע חקלאית, פירושו של דבר שצריך לרכוש את הקרקע המתאימה, במיקום ובזמן הנכון.

הקטנת סיכונים

קרקעות חקלאיות הופכות לנכסים מניבים כאשר הן מופשרות לבנייה. רכישת הקרקע לאחר הפשרתה תעלה לכם הרבה יותר כסף, ואילו רכישת קרקע שלא תופשר לא תניב את הרווח המצופה. כדי שהכסף שלכם יניב את הרווח לו אתם מצפים, עליכם לבצע רכישה חכמה. יש לוודא שקרקע אינה מיועדת לתשתיות או לשימור, וכן שהיא בבעלותו של המוכר ורשומה על שמו. אם תרכשו קרקע ממי שאינו בעליה, אלא רק חוכר אותה ממנהל מקרקעי ישראל, תגלו שבתום תקופת החכירה הקרקע תחזור למדינה, ואתם תיוותרו ללא הכסף או הקרקע.

סירטוט של שכונות - המחשה

פרויקטים מבטיחים

דרך פשוטה להבטיח שהרכישה שלכם תשתלם, היא להצטרף לפרויקט המנוהל על ידי חברה מנוסה ומקצועית. בעסקה כזו כולם מרוויחים – היזם אשר מצליח לגייס את הכסף הדרוש לפרויקט, הרוכשים אשר מצליחים לממש את הפוטנציאל הרווחי של כספם, והדיירים העתידיים אשר יוכלו לרכוש דירה בפרויקט שייבנה על הקרקע.

מלאו כעת את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

פרויקט העיר החרדית דורות עילית

פרויקט דורות עלית מיועד למתן פתרונות מגורים לאוכלוסייה החרדית במרכז הארץ, ובניית עיר שתכנונה מתאים לאורח החיים החרדי במרחק של 15 דקות בלבד מצומת מורשה. הפרויקט מתוכנן להיבנות על קרקע חקלאית הנמצאת בבעלות פרטית, אשר תופשר לצורכי הפרויקט. את הפרויקט מובילה חברת אפיקים רוזנטלר, שהיא בעלת ניסיון בפרויקטים גדולים של הפשרת קרקעות, כמו ביתר עלית וגבעת זאב החדשה. בפרויקט דורות עלית תוכלו לרכוש קרקע חקלאית במחיר הזדמנות. קרקעות אלו, יניבו רווח נאה כאשר הקרקע תופשר לבנייה. היתרון של הצטרפות לפרויקט גדול כזה הוא שמדובר בהשקעה יותר בטוחה, וכן שהרוכש אינו צריך להתעסק עם הבנייה והפיתוח של הקרקע לאחר ההפשרה, אלא נהנה מעבודתם המקצועית של היזמים והקבלנים בפרויקט.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שווה לקרא גם:
כך תראה העיר
בשנים האחרונות נראה כי יותר ויותר אנשים מעוניינים לרכוש קרקעות חקלאיות למטרות השקעה בנדל”ן. זאת, על ידי שינוי הייעוד של הקרקע להפשרה ובניית פרויקטים אטרקטיביים למגורים עבור הציבור. דוגמה לכך, הוא פרויקט דורות עילית של חברת “אפיקים רוזנטלר”, המהווה פתרון מצוין עבור אנשי המגזר החרדי המעוניינים לרכוש דירת מגורים בעלות כלכלית משתלמת ביותר.
טעויות נפוצות של משקיעים מתחילים בתחום הנדל"ן
חשוב לבדוק את כל סוגי ההשקעות ולהחליט מה הדרך המתאימה ביותר לכם באופן אישי. ברגע שמסתכלים במבט רחב יותר בין סוגי ההשקעות ובמבט צר על כל השקעה בנפרד תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

פניה לנציג בפרויקט דורות עילית: